Index Nav: [Date Index] [Subject Index] [Author Index] [Thread Index]
Message Nav: [Date Prev] [Date Next] [Thread Prev] [Thread Next]
Other format: [Raw text]

Re: New Proposed Xconq Web Site Online

Mi povis kompreni vin! Kaj vi povas relerni nur per klopodi.

Estas vera. Mi ne uzis esperanton dum plia yaro.

Eric, la teksto enhavis kelkajn etajn erarojn do ne konfuzighu.  Vi
pravas pri la akordo inter sustantivo kaj adjektivo ("Ludoj estas
bonaj").

Mi ne suprizighas. Mia esperanto estis neniam bonega; mi scias ghi estas pli malbona nun.

Mi shanghas la temo -- mi rimarkigi ke Xconq flikis por elmontro japana; chu levpovas chi tio por aliaj lingvoj?