Index Nav: [Date Index] [Subject Index] [Author Index] [Thread Index]
Message Nav: [Date Prev] [Date Next] [Thread Prev] [Thread Next]
Other format: [Raw text]

MASRAFSIZ, ETKilLi, BASARILI REKLAM iMKANI!... (G-YN)

Title: MAILING

PRATiK, ETKiLi, KALiTELi, BASARILI ve MASRAFSIZ REKLAM-TANITIM iMKANI!...

Tek Tusla, Tek Komutla, Ustelik te "0" Maliyetle, Tum Dunya Elinizin Altinda: Ayni Anda Milyonlarca Kisiye E-Mail Yoluyla Otomatik Żleti!...

Sayin Internet Kullanicisi,
.

World E-Mail Bank ® patentli, "E-Mail Adres Rehberleri"miz guncellenmistir.

.

Yeni guncellemeye gore,

5 Milyon yerli ve 400 Milyon yabanci Internet kullanicisina "bir anda" ulasabilir; reklam, tanitim, duyuru, ilan ve her turlu kampanyalarinizi gonderebilirsiniz. Ayrica ulkeler, sektorler, iller, kurum ve kuruluslar, egilim ve ilgiler bazinda kategorize edilmis E-Mail Adres Rehberleri'miz mevcuttur.

Detayli bilgi almak icin arayabilir, elektronik tanitim brosurlerimizi isteyebilirsiniz.

"Net-Pa" Internet Marketing Center Ltd. Sti ®

A. Menderes Cad. Atagun Is Merkezi, Kat 4 Sakarya, Turkey

Abdullah Guclu (Marketing Expert)

GSM: 0 (532) 310 49 16 (09:00-17.00)

ICQ: 57298144

Bu ileti 5 Milyon Turk Internet kullanicisinin e-mail adresine gonderilmistir.